RSS

11.08.2015

15 Aug

Unde eşti
când vreau
să fii Aici?

Unde este prezentul
pe care mi l-ai promis,
viitorul de care nu scap,
trecutul pe care vreau,
pur şi simplu,
să-l ştergi?

Unde sunt
cuvintele
de Ieri?

Unde sunt promisiunile
zilei de Mâine,
vorbele păgâne
cu care ai reuşit
să frângi aripile
unui suflet?

Unde sunt
cuvintele
pe care mi le-ai scris
cu fir de decembrie
într-o zi
călduroasă de iarnă?

Unde este
parfumul
pe care ai reuşit
să-l întipăreşti
în memoria
unei vrăjitoare?

Spune-mi,
doar atât,
unde eşti?

Cum poate
fiinţa mea
să tânjească
atât după tine?

Demone,
hai în braţe,
despartă-te de lumea ta
şi intră în a mea!

Curaj!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe August 15, 2015 în File de viata..

 

Lasă un răspuns

 
