RSS

31.07.2016

31 Iul

Mă scufund..
într-o lume a plăcerii
unde singurul strop de aer
e visarea.

Mă scufund..
în extaz şi nebunie,
în sentimente şi agonie.

Mă scufund..
asemeni unui muribund
în căutare
de vindecare.

Mă scufund..
ştiind că
e ultima dată
când tot ce pot simţi
se poate transforma
în frumuseţe şi zâmbet.

Mă scufund..
într-o apă tulbure,
fără măşti de protecţie,
doar cu riscul
de a trăi.

Mă scufund..
într-o nebunie
unde putem fi
doar noi,
spirite tinere,
sălbatice,
fără lume,
fără complicaţii,
doar plăcerea pură
de a înnebuni
în doi.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 31, 2016 în File de viata.., Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
