RSS

21.08

21 Aug

Ne-am întâlnit
la graniţa
dintre plăcere şi nebunie,
noi doi,
fără regrete,
fără aşteptări.
doar trăind
clipa.

Ne-am întâmplat
pe o foaie
de poveste
lăsând în urmă
un trecut,
aşteptând
minutele să nu se scurgă,
orele să nu se sfârşească,
zilele să nu se umple,
noi să nu terminăm.

Extaz..
cuvântul
pe care
l-am adorat
într-o lume
plină de fantezia
momentului.

Atingeri în noapte
cu vorbe şoptite
la ureche
într-un pat
de august
plin de frenezie.

Corpuri transpirate
într-o cameră
unde tot
ce se întâmplă
rămâne întipărit
pe retină
şi în conştiiţa
noastră
nebună
de timp.

Am întors
clepsidra Timpului,
iar ea e construită
din mângâieri
în noapte,
pasiuni
fără margini,
sărutări corporale,
orgasme vrăjitoreşti.

Tu..
demonul haotic
dorind oaza
de linişte
mult visată
dăruită
de un înger
care ia
forma
unei vrăjitoare
într-o seară
cu Lună plină.

Iar eu..
aşa zisa vrăjitoare
cu chip angelic
care satisface
fanteziile
unui om frumos,
al meu om frumos
care dansează
pe marginea
unei prăpăstii
fără frică
de un nou început.

Să terminăm povestea?
E de abia la început
şi aşteaptă
să fie scrisă
cu sudoare,
sânge,
lacrimi,
bucurii,
păcate,
nebunie,
dor.

Povestea e la început!
Simte şi nu pune întrebări!

 

Lasă un răspuns

 
